توسعه فضای سبز اکو پارک صدرا تا بیمارستان «ابو علی سینا»

حاجی پور گفت: : فضای سبز در امتداد «اکو پارک» صدرا توسعه داده خواهد شد که موجب توسعه مجموعه «یادمان شهدای گمنام» شهر جدید صدرا نیز خواهد بود و در ۱۲ و ۲۵ هکتار تا بیمارستان «پیوند اعضای ابوعلی سینا» امتداد خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «خلیل حاجی پور»، در مراسم گلباران و غبار روبی مزار مطهر شهدای گمنام شهر جدید صدرا گفت: حفاظت از ارزش های دفاع مقدس، حفاظت از یک میراث همگانی است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا افزود: آموزه های دفاع مقدس در 40 سال گذشته همواره موجب ایجاد اقتدار نظام مقدس شده است که باید همواره برای نسل آینده حفظ شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از توسعه فضای سبز شهر صدرا خبر داد و بیان کرد: فضای سبز در امتداد «اکو پارک» صدرا توسعه داده خواهد شد که موجب توسعه مجموعه «یادمان شهدای گمنام» شهر جدید صدرا نیز خواهد بود.

حاجی پور ادامه داد: این طرح به صورت پارک خطی در مرحله طراحی قرار دارد و یکی از بزرگترین فضاهای سبز شهری برای ساکنان شهر صدراست که در 12 و 25 هکتار و تا بیمارستان «پیوند اعضای ابوعلی سینا» در این شهر جدید امتداد خواهد یافت.

وی با اشاره به عملیاتی شدن این طرح در سال جاری گفت: علاوه بر این طرح، مراحل نهایی ساخت تصفیه خانه فاضلاب شرق صدرا نیز با همکاری آبفا و شرکت عمران و شهرداری صدرا ظرف سه ماه آتی به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

حاجی پور اعلام کرد: عملیات اجرایی مسیر دسترسی صدرا به شیراز از طریق محور «قره پیری» در آبان امسال و افتتاح تقاطع و پل زیرگذر بزرگراه «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» در آذر 99 آغاز خواهد شد.

«مسموعی»، سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه «امیرالمومنین(ع)»، نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس  با اشاره به مدیریت جهادی بسیج و سپاه گفت: به یاری خداوند متعال و با تصمیم مجموعه سپاه، در راستای ارتقای سطح امنیتی و توسعه فعالیت های اجتماعی و تقویت ساختار بسیج، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهر صدرا که به نام امیرالمومنین (ع) مزین شده است از این هفته فعالیت خود را به صورت مستقل آغاز خواهد کرد.

کد خبر 977609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha