تحریف دفاع مقدس یکی از تهدیدات بزرگ انقلاب اسلامی ایران است

سردار قاسمی با بیان اینکه تحریف دفاع مقدس یکی از خطرات بزرگی است که انقلاب را تهدید می کند، گفت: آن چیزی که تاکنون این انقلاب را زنده نگه داشته پایبندی و وفاداری مردم به ولایت فقیه و بصیرت در تمام صحنه ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» عصر امروز (8 مهر) در همایش رزمندگان، ایثارگران و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس در شهرستان فردوس اظهار داشت: امروز دشمن با نفود و جنگ روانی تلاش دارد تا ما را به تسلیم وادار کند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: آن چیزی که تاکنون این انقلاب را زنده نگه داشته پایبندی و وفاداری مردم به ولایت فقیه و بصیرت در تمام صحنه ها است و این موضوع بسیار ارزش دارد و باید قدر آن را بدانیم.

 

وی با بیان اینکه خاطرات و فرهنگ دفاع مقدس باید ثبت و ضبط شود، گفت: از رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس می خواهم با تشکیل گروه های دورهمی نسبت به نگارش خاطرات خود اقدام کنند تا برای نسل آینده باقی بماند.

 

قاسمی با تاکید بر اینکه تحریف دفاع مقدس یکی از خطرات بزرگی است که انقلاب را تهدید می کند، افزود: باید فرهنگ جاودانه آن دوران که در مدیریت امروز نظام نیز بسیار کار آمد است در قالب هنر بیان شود و نگذاریم دشمنان آن را تحریف کنند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی در پایان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید قوی شویم، گفت: راهی جز تقویت بنیه نظامی و اقتصادی نداریم در غیر این صورت چشم طمع دشمنان به این کشور خواهد بود.

کد خبر 977741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha