تکریم بیش از ۳۰۰ خانواده شهید در سه شنبه های تکریم چهارمحال و بختیاری

مظاهری بابیان اینکه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از ابتدای دهه کرامت تاکنون ۳۰۰ خانواده شهید در استان را مورد تکریم و تجلیل قرار داده اند گفت: تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا یک وظیفه همگانی است.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو‌ با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از ابتدای دهه کرامت تاکنون 300 خانواده شهید در استان را مورد تکریم و تجلیل قرار داده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا یک وظیفه همگانی است.

 

وی بابیان اینکه طرح ملی سه شنبه های تکریم فرصت دیدار با خانواده شهدا را فراهم آورده است گفت: هیچ خدمتی بالاتر از رشادت و فداکاری که شهدا کردند، نیست.

 

مدیر فهما در چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از ابتدای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، با 300 خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع وطن دیدار کرده اند.

 

مظاهری گفت: استفاده از ظرفیت عظیم مردمی کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برنامه های فرهنگی هنری در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم، یکی از موثرترین برنامه های ترویجی در این حوزه محسوب می شود.

 

این مقام مسئول بابیان اینکه از تمام ظرفیت های دستگاه های مسئول در اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم استفاده می شود، افزود: با مطرح شدن این طرح در کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، تمامی دستگاه ها با الگو برداری از این طرح در تکریم شهدا و خانواده معظم ایشان کوشا باشند.

 

به گفته مظاهری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان علاوه بر تجلیل از خانواده معظم شهدا در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم، از چهره های ماندگار، نخبگان، نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی در راستای تقویت سرمایه های اجتماعی و الگو سازی برای جوانان و نوجوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی و شبکه سازی و جریان سازی در عرصه های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی و جذب نوجوانان و جوانان و نخبگان به مساجد، تجلیل می شود.

 

خاطرنشان می شود: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدای شاخص استان در راستای پاسداشت مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهدای مدافع وطن، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و سلامت از اهداف برگزاری طرح سه شنبه های تکریم است.

 

کد خبر 977749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha