فضای مجازی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس است

مروارید گفت:استفاده بیشتر از فضاهای مجازی به نظرم یکی از نکاتی است که سال های آینده می تواند این مهم را تکمیل کند چرا که فضای مجازی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «جعفر مروارید» در بازدید از نمایشگاه استانی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهارداشت: این نمایشگاه، مجموعه ای از فعالیت هایی است که در فضای اجتماعی، فرهنگی، در کمال امنیت انجام و به نمایش گذاشته شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی تصریح کرد: این ترکیبی که هم اکنون شاهدش بودیم اضلاع مختلفی را که یک نظام مستقر نیاز دارد، دربردارد و نظام مردم سالاری دینی ما، قدرت فرهنگی و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را چه تکنولوژی های فرهنگی و چه در تکنولوژی های نظامی نشان می دهد.

 

مروارید با تاکید بر آن که امیدوارم نسل جوان و متولدینی که پیروزی انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده اند بتوانند با این نمایشگاه ارتباط برقرار کنند، گفت: استفاده بیشتر از فضاهای مجازی به نظرم یکی از نکاتی است که سال های آینده می تواند این مهم را تکمیل کند.

 

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای این نمایشگاه، نشان از این دارد که بعد از۴۰سال، آن برکت خون شهدا و مقاومت، خودش را در چنین ساختاری نمایان می کند، افزود: حضور قوی تر فضای مجازی و ارتباط با شبکه های اجتماعی می تواند بیش از پیش، در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مثمرثمر باشد.

کد خبر 977776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha