نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان درگزین افتتاح می شود

احسانی گفت: نامه نگاری و مقدمات کار جهت افتتاح نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان درگزین انجام و تا یک ماه آینده این نمایندگی افتتاح می شود.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: مقدمات کار جهت افتتاح نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان درگزین انجام شده و منتظر دریافت نامه وزارت خانه هستیم تا در آینده ای نزدیک این نمایندگی افتتاح شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: خوشحالیم که  می توانیم برای خدمت رسانی به اصحاب فرهنگ و هنر به ویژه در شهرستان درگزین گامی دیگر برداریم.

 

وی افزود: با افتتاح نمایندگی فرهنگ و ارشاد در شهرستان درگزین ، فعالیت‌های فرهنگی هنری این شهرستان با قوت و انگیزه بیشتری ادامه خواهد یافت و ما نیز از حمایت‌های همه جانبه نسبت به ترویج فرهنگ و هنر به ویژه هنرهای بومی دریغ نخواهیم کرد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان به نقش فرهنگ و هنر در جامعه اشاره کرد و گفت:  نقش اهالی فرهنگ و هنر در ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه بسیار مهم و تعیین کننده است.

 

احسانی افزود: با استفاده از فرهنگ و هنر باید علاوه بر ایجاد نشاط در جامعه، ارزش های والای انقلاب نظیر فرهنگ شهادت، اخلاق و معنویت را در جامعه ترویج کرد.

 

کد خبر 977922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha