وجود مشوق های مناسب برای ساخت و ساز در محدوده بافت فرسوده جهرم

میری با اشاره به وجود مشوق های مناسب برای ساخت و ساز در محدوده بافت فرسوده جهرم گفت: دریافت پروانه ساختمانی به صورت رایگان از جمله مشوق ها برای متقاضیان است.

«علی اکبر میری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: متاسفانه شاهدیم با وجود مشوق های خوب برای ساخت و ساز در محدود بافت فرسوده شهر جهرم مردم تمایلی به دریافت پروانه و ساخت و ساز و نوسازی املاک خود در این بافت نشان نداده اند.

 

مسئول بافت فرسوده شهرداری جهرم با اشاره به اینکه از جمله مشوق هایی که شهرداری جهرم بر اساس قانون برای ساخت و ساز در این بافت قائل شده است شامل دریافت پروانه ساختمانی صد در صد  رایگان برابر ضوابط شهرسازی است.

 

وی با اشاره به پرداخت وام ارزان قیمت دولتی در بافت فرسود توسط دولت، ادامه داد: همچنین در خصوص تامین پارکینگ جهت واحد‌های مسکونی از فضای باز و به اندازه هر ۲۵ متر مربع در مسیر کوچه عدم وجود یک واحد پارکینگ بلامانع است.

 

میری اظهار داشت: با همه این مشوق ها آمار ساخت و سازها در ۶ ماه اول سال ۹۹ در جهرم بسیار اندک بوده و به انگشتان دست هم نمی رسد.

 

مسئول بافت فرسوده شهرداری جهرم در پایان گفت: توصیه من به مردم این است که تا این مشوق ها از سوی دولت و شهرداری برقرار است همشهریانی که در بافت فرسوده شهری ملک دارند نسبت به دریافت پروانه ساختمانی و امکانات فوق اقدام کنند.

کد خبر 977945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha