سه شنبه های تکریم به همت کانون امام علی(ع) نکا برگزار شد

« سه شنبه های تکریم» با حضور رییس اداره تبلیغات اسلامی نکا، اعضای کانون امام علی(ع) نکا و پایگاه بسیج و هیات امناء مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا با خانواده شهید« محمدجواد مفتح» برگزار شد.

«مجتبی چادرنشین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان استان مازندران در نکا، از دیدار با خانواده های شاهد و ایثارگر به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: اعضای کانون امام علی(ع) نکا در «سه شنبه های تکریم » در این هفته به دیدار با خانواده‌ شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی رفته و با خانواده شهید« محمدجواد مفتح» دیدار کرد.

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا افزود: در طول اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم » اعضای فعال کانون امام علی(ع) نکا با حضور در مساجد و یا منزل خانواده های شهدا و چهره های ماندگار محلات از این خانواده ها و افراد تجلیل کردند.

وی به برگزاری مراسم و برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و روشنگری در هفته دفاع مقدس در کانون امام علی(ع) نکا اشاره کرد و گفت: این برنامه ها شامل دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، نشست های روشنگری بوده که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

چادرنشین در پایان گفت: « سه شنبه های تکریم» در هفته دفاع مقدس امسال، با حضور حجت الاسلام « حسینعلی فعالی» رییس اداره تبلیغات اسلامی نکا  و اعضای کانون امام علی(ع) نکا و پایگاه بسیج و هیات امناء مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا با خانواده شهید« محمدجواد مفتح» برگزار شد.

کد خبر 977964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha