همراهی اصحاب رسانه با شورای اطلاع رسانی گلستان

کشمیری گفت: اصحاب رسانه استان گلستان در راستای اطلاع رسانی جامع و کاهش آلام مردم در حوزه های مختلف با شورای اطلاع رسانی استان همکاری کنند.

«عادله کشمیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: حدود یک سال است که جلسات شورای اطلاع رسانی در استان گلستان برگزار می شود و در این جلسات مصوبات خوبی نیز به تصویب اعضای ستاد رسیده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: پیش از این این جلسات با دبیری روابط عمومی استانداری برگزار می شود و اخیرا دبیرخانه آن به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سپرده شده است.

 

کشمیری بیان کرد: مسئولیت اصلی ما در این شورا این است که اخبار تولیدی استان رصد شود و بتوانیم اطلاع رسانی جامعی در بخش های مختلف به جامعه داشته باشیم.

 

وی افزود: پس از شیوع کرونا در کشور ستاد ملی و استانی اطلاع رسانی کرونا نیز شکل گرفت که دبیری آن نیز با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سپرده شد و لذا هر هفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در این جلسه حضور می یابند و مباحث مرتبط با کرونا را پیگیری می کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ابراز داشت: در جلسه امروز شورای اطلاع رسانی مباحث موضوع اربعین، شرایط دانش آموزان و دسترسی دانش آموزان به شبکه شاد و اختصاص اعتبار یک درصد از بودجه استان به صدا و سیما در قالب بند «چ» در دستور کار قرار گرفت.

 

کشمیری تاکید کرد: همچنین به منظور اطلاع رسانی جامع امروز برخی از خبرگزاری های استان نیز در این جلسه حضور یافتند و به مرور نیز از دیگر اصحاب رسانه در این جلسه دعوت می کنیم.

 

وی افزود: از اصحاب رسانه استان با توجه به رسالتی که برعهده دارند، درخواست داریم حتما به مصوبات شورای اطلاع رسانی استان اهتمام داشته باشند و در مسیر سیاست هایی که تبیین می شود گام بردارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه این جلسه به صورت هفتگی برگزار می شود، یادآور شد: این جلسات در دیگر استان ها معمولا با اعضای اصلی برگزار می شود ولی در استان تلاش شد که روسای کمیته ها این شورا و برخی از اصحاب رسانه و خبرگزاری ها حضور پیدا کنند.

 

کد خبر 978044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha