توزیع ۲۰۰ جلد کتاب بین کودکان و نوجوانان عضو کانون معین الضعفا

مولوی از توزیع ۲۰۰ جلد کتاب بین کودکان و نوجوانان عضو کانون معین الضعفا سامان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی کتابخانه کانون، کتاب های این کتابخانه درب منزل بین اعضای کانون معین الضعفا توزیع شد.

«سمیه مولوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به همت خیرین و اعضای کانون ۲۰۰ جلد کتاب در رده سنی کودکان و نوجوانان خریداری و بین اعضای کانون توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری الضعفا مسجد النبی (ص) شهر سامان ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی کتابخانه کانون، کتاب های این کتابخانه درب منزل بین کودکان و نوجوانان عضو کانون معین الضعفا توزیع شد.

 

وی ابراز کرد: یکی از فعالیت های جدی کانون فرهنگی هنری الضعفا، افزایش عناوین کتاب‌ به ویژه کتاب‌های جدیدالانتشار کتابخانه مسجد النبی (ص) شهر سامان است که خوشبختانه این امر با کمک های خیرین محقق شده است.

 

مولوی گفت: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و پرورش نسلی از کودکان و نوجوانان خلاق، خودباور و مستعد از جمله اهداف فعالیت امانت کتاب توسط کانون فرهنگی هنری الضعفا مسجد النبی (ص) شهر سامان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری الضعفا مسجد النبی (ص) شهر سامان ادامه داد: کتاب های توزیع شده بین کودکان و نوجوانان پس از مطالعه به کتابخانه مسجد تحویل داده می شود تا سایر اعضا نیز بتوانند از این کتاب ها استفاده کنند.

 

کد خبر 978076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha