یک دوره مسابقه های ورزشی به همت کانون حضرت معصومه (س) برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (سلام الله علیها) روستای محمود آباد گفت: یک دوره مسابقه ورزشی شامل فوتبال، طناب کشی و طناب بازی ویژه برادران به حضور اعضای این کانون در روستای برگزار شد.

«سعید خرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: یک دوره مسابقه ورزشی شامل فوتبال، طناب کشی و طناب بازی ویژه برادران به حضور اعضای این کانون در روستای برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (سلام الله علیها) روستای محمود آباد تصریح کرد: در پایان این مسابقات از تمامی ورزشکاران اعضای کانون که در این مسابقه ها حضور داشتند با اهدا جوایزی با تصویر شهید حججی تقدیر و تجلیل شد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: این مسابقات با هدف حفظ روحیه انقلابی نوجوانان و جوانان روستا و آشنایی با سیره عملی شهدا صورت گرفت که با استقبال نیز روبرو شد.

 

 

خرمی افزود: برگزاری یادواره شهدای این روستا نیز از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس بود که در فضای باز روستا با مشارکت پایگاه برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (سلام الله علیها) یادآور شد: شهدا بخشی از هویت فرهنگی این انقلاب است که باید با ترویج فرهنگی ایثار و شهادت راه آن عزیزان سفر کرده را ادامه دهیم.

کد خبر 978119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha