دفاع مقدس الگوی واقعی موفقیت در برابر استکبار است

حاذق نیکرو با بیان اینکه انقلاب اسلامی جبهه استکبار را در جهان با چالش روبه رو کرد گفت: دفاع مقدس الگوی واقعی موفقیت در برابر استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حمید حاذق نیکرو» امروز(چهارشنبه، ۹ مهر) در مراسم بازخوانی نقش خبرنگاران گیلانی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت که در سالن کانون بسیج جوانان رشت برگزار شد اظهار کرد: خبرنگاران گیلانی هم‌پای رزمندگان در میدان نبرد در دوران هشت سال دفاع مقدس حضوری پررنگ داشتند.

 


مدیر کل اسبق فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه قلم خبرنگار حماسه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس را اینگونه ماندگار کرد گفت: ثبت رشادت‌های شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان را مدیون خبرنگاران فعال آن زمان هستیم.

 


حاذق نیکرو به تلاش‌های استکبار جهانی برای شکست انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: ایران ۴۰ سال است که در محاصره اقتصادی و تحریم‌های شدید و هوشمند دشمنان قرار دارد اما با اتحاد ملت ایران، دشمن تاکنون موفق نشده است که به اهداف شومش دست یابد.

 


مدیرکل اسبق فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: انقلاب اسلامی جبهه استکبار را در جهان با چالش روبه‌رو کرد.  

 


حاذق نیکرو به گسترش الگوی فرهنگ دفاع مقدس در جهان پرداخت و خاطرنشان ساخت: امروز الگوی حکومتی و دفاعی حماسه هشت سال دفاع مقدس در جهان رواج یافته است.‌

 


مدیرکل اسبق فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: امروز شاهد موفقیت‌ ملت های جهان در برابر جبهه استکبار با الگو گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس هستیم.


 ‌
حاذق نیکرو در ادامه با بیان اینکه اکنون آمریکا با وضعیت نابسامان اقتصادی روبروست اذعان داشت: امروز آمریکا شاخص های یک ابرقدرت جهانی را ندارد  و در مبارزه با بحران کرونا ویروس با مشکلاتی روبرو بوده و تلفات بسیاری داشته است.

 


وی با تاکید بر اینکه شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن و امیدآفرینی مقدمه تحقق بیانیه گام دوم است به نقش رسانه‌ها در جنگ رسانه‌ای امروز اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اکنون تمرکز استکبار جهانی بر ایجاد مشکلات اقتصادی و فشار روانی بر کشور است که رسانه ها با امیدافزایی می‌توانند در مقابله با این فشارها تاثیرگذار باشند.

 


در پایان مراسم از ۲۲ خبرنگار و گزارشگر دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد و همچنین از پوستر ششمین جشنواره ابوذر گیلان رونمایی شد‌.

کد خبر 978124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha