کرسی  ترویجی آسیب شناسی نگارش مقالات علمی درباره اهل بیت(ع)» برگزار می‌شود

سلیمی از برگزاری کرسی ترویجی «آسیب شناسی نگارش مقالات علمی درباره اهل بیت(ع)» به صورت مجازی خبرداد و گفت: این کرسی ترویجی در حقیقت پیش نشست کنفرانس بین المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت(ع) در دوره معاصر است.

محمد سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، از برگزاری کرسی  ترویجی «آسیب شناسی نگارش مقالات علمی درباره اهل بیت(ع)» خبرداد و گفت: این نشست روز پنجشنبه دهم مهرماه از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و با ارائه اساتید برجسته این حوزه برگزار می‌شود.

 

سرپرست روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که این کرسی در حقیقت پیش نشست کنفرانس بین المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت(ع) در دوره معاصر است، افزود: آقای دکتر محمد محمود پور استادیار گروه جغرافیا بنیاد دائره المعارف اسلامی به ارائه بحث می پردازد.

 

وی اضافه کرد: آقای دکتر سعید طاووسی مسرور عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) نیز در این نشست حضور دارند و به نقادی بحث ارائه شده خواهند پرداخت و دکتر محمدباقر خزائیلی از پژوهشگران پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نیز دبیری علمی این کرسی ترویجی را برعهده خواهند داشت.

 

سلیمی خاطرنشان کرد: این نشست روز پنجشنبه دهم مهر از ساعت ۱۱:30 برگزار خواهد شد و با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با شیوع کرونا، حضور در نشست صرفا به صورت مجازی و از طریق نرم افزار برخط اسکای روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/rihu/meeting1 خواهد بود.

 

وی در پایان سی ام شهریور ماه را آخرین فرصت ارسال مقالات عنوان کرد و یادآور شد: تا کنون10 پیش نشست برای این کنفرانس برگزار شده و سه چهار مورد دیگر تا تاریخ هشتم آبان ماه که زمان برگزاری همایش است، خواهیم داشت.

کد خبر 978151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha