فیلم کوتاه «بادیه نشین» از آبادان نامزد دریافت جایزه بخش جشنواره جشنواره‌ها شد

در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، فیلم کوتاه «بادیه نشین» از آبادان به نویسندگی و کارگردانی عماد سلمانیان نامزد دریافت جایزه بخش جشنواره جشنواره‌ها شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از میان کلیه آثار رسیده به دبیرخانه 9 فیلم کوتاه پذیرفته شد که فیلم کوتاه «بادیه نشین» از آبادان یکی از چهار فیلم نامزد بهترین فیلم چهار دهه گذشته به بخش مسابقه جهت کسب تندیس بهترین فیلم با سه نامزد دیگر رقابت کرد.

 

این فیلم 11 دقیقه‌ای که موضوع آسیب‌های اجتماعی پس از دوران دفاع مقدس را روایت می‌کند، تنها نماینده جنوب کشور در بخش «جشنواره جشنواره‌ها» در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت است.

 

بازیگران فیلم کوتاه بادیه‌نشین، رضا نوری، شیرین دشتی‌نژاد و صباح جوان‌پور هستند و نویسندگی، کارگردانی و تصویربرداری این اثر کوتاه را عماد سلمانیان، تدوین سعید نجاتی و صدا برداری آن را مجید نجاتی عهده‌دار بودند.

 

این اثر کوتاه نمایشی به تهیه‌‌کنندگی انجمن سینمای جوانان دفتر آبادان و شرکت پتروشیمی شیمی تکس آریا تولید شده است.

 

جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت منتخب بهترین آثار تولید شده 40 سال اخیر فیلم‌های کوتاه و بلند در حوزه سینما، جنگ و دفاع مقدس است. کسب تندیس بهترین اثر از جشنواره‌های ملی معتبر طی سال های گذشته یکی از شرایط دریافت فرم حضور در این جشنواره بین‌المللی است.

 

کد خبر 978207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha