تکمیل طرح ها و پروژه های عمرانی از جمله تدابیر دولت تدبیر و امید در البرز است

شهبازی با اشاره به اهتمام های صورت گرفته از طرف دولت برای تخصیص اعتبارات عمرانی در البرز گفت: تکمیل طرح ها و پروژه های عمرانی از جمله تدابیر دولت تدبیر و امید در البرز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشست هم اندیشی معاونان استانداری و فرمانداران البرز که چهارشنبه 9 مهر در استانداری البرز برگزار شد گفت: ارتباط متقابل و پیوسته دولت با آحاد مردم جامعه از راهبردهای نظام است.

 

استاندار البرز افزود: استان البرز با توجه به فرامین و راهبردهای رهبر معظم انقلاب و الگوی ملی از اتحاد و انسجام ویژه ای بنابر حمایت های نماینده ولی فقیه در این استان برخوردار است.

 

وی توضیح داد: گروه های مختلف مدیران استانداری نیز در جهت اهداف و برنامه های نظام اسلامی در سطح استان به صورت متداوم و پیوسته فعالیت دارند.

 

شهبازی خاطرنشان کرد: با وجود بیماری کرونا که بسیاری از مسائل و کارها را متوقف کرده است اما همچنان روند برنامه ها و پیگیری ها در مسائل مختلف استانی با جدیت در حال انجام است.

 

وی مطرح کرد: افتتاح پروژه آزادراه چرم شهر به آبیک از دیگر پروژه های عمرانی در استان البرز است که پس از ادامه آزادراه همت، آزادراه تهران به شمال، افتتاح قطار برقی کرج به هشتگرد و بهره برداری از 2 ایستگاه قطارشهری کرج در دست اقدام است.

 

وی توضیح داد: قطارشهری کرج با تأمین اعتبارهای لازم دولتی با پیشرفت 40 درصدی در سال 98 همراه است همچنین کمربند شمالی کرج نیز با مشارکت ملی و تخصیص اعتبار 400 میلیارد تومانی به سرعت در حال اتمام است.

 

شهبازی مطرح کرد: البرز به عنوان یک استان مهم و استراتژیک که از 6 میلیون جمعیت در بهره مند است با هدایت و همراهی نماینده ولی فقیه در استان همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتخب مردم در بحث مدیریت بیماری کرونا به خوبی عمل کرده است.

 

 

کد خبر 978210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha