محرومیت زدایی محور اصلی برنامه زائران اربعین حسینی در سال جاری است

حجت الاسلام مختاری در قالب یک پیشنهاد به زائران اربعین حسینی گفت: محرومیت زدایی به عنوان محور اصلی برنامه زائران اربعین حسینی در سال جاری قرار گیرد.

« حجت الاسلام روح الله مختاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص نحوه برپایی اربعین سال جاری با توجه به شرائط کرونا ویروس گفت: هرساله آئین اربعین حسینی با شور و حال ویژه در قالب پیاده روی از نجف اشرف به سمت کربلا و یا برپایی موکب های خدمت رسانی به زائران حسینی برپا می شد.

امام جمعه ساوجبلاغ افزود: در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت های این بیماری ویروسی ضروری است تا به گونه ای دیگر عرض ارادت خود را به ساخت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نشان دهیم.

وی با پیشنهاد توجه به محرومان و محرومیت زدایی در قالب اربعین حسینی مطرح کرد: شیوع این بیماری به بسیاری از مردم خسارت های بسیاری وارد آورد که در این رابطه زائران اربعین حسینی با توجه به مرتبه و ایمان قلبی این آئین را با محوریت محرومیت زدایی در محله، روستا و شهر خود با توجه به نیازمندان و محرومان نشان می هند.

حجت الاسلام مختاری بیان کرد: هر یک از عاشقان و محبانی که هرساله پیاده روی اربعین می رفتند امسال با تأمین نیازهای لوازم التحریر یک دانش آموز، اجاره عقب مانده یک مستأجر، تهیه جهیزیه یک دختر دم بخت و ... ارادت خود را نشان دهند.

امام جمعه ساوجبلاغ عنوان کرد: محرومیت زدایی و توجه به محرومان یکی از اهداف و برنامه های اصلی فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون است و این مهم با همت کانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی(ره) ساوجبلاغ همچنان ادامه دارد.

 

 

کد خبر 978244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha