اجرای طرح تدبیر در ۸۲۰ آموزشگاه مستقل دولتی و غیر دولتی لرستان

معتمدی، گفت: طرح تدبیر در ۸۲۰ آموزشگاه مستقل دولتی و غیر دولتی لرستان اجرا خواهد شد و مدیران مدارس باید تا پایان مهرماه در سامانه تدبیر ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «رقیه معتمدی»، امروز(9مهر ماه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  طرح «تدبیر» در ۸۲۰ آموزشگاه مستقل دولتی و غیر دولتی لرستان اجرا خواهد شد.

 

معاون آموزش و پرورش لرستان افزود: طرح تدبیر موجب می شود تا مدیران با رویکرد بهبود مستمر فرآیندها، مشارکت عوامل انسانی و بر اساس اهداف، سیاست‌ها، مقررات و شاخص‌های آموزش و پرورش، نسبت به تدوین برنامه سالانه متناسب با نیازهای مدرسه اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه اجرای برنامه توسط ارکان مختلف مدرسه همراه با ارزیابی مداوم، سبب بهبود وضعیت عملکرد مدرسه خواهد شد، عنوان کرد: نهادینه سازی فرهنگ برنامه محوری، توسعه خودارزیابی، جلب مشارکت درونی و بیرونی، تقویت فرآیند ارزیابی مستمر و تلاش برای بهبود مستمر کیفیت فرآیندها از اهداف اجرای طرح تدبیر است.

 

معتمدی معلمان و کارکنان مدارس را سرمایه عنوان کرد و بیان داشت: مدیران با بهره گیری از توانمندی نیروهای انسانی مدرسه را در مسیر رشد قرار خواهند داد.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر مدارس در هدایت برنامه‌ها، فعالیت‌ها برای رسیدن به اهداف آموزش و پرورش نقش خود را به خوبی ایفا کنند، مدرسه به کانون تربیت محله تبدیل خواهد شد.

 

معاون آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه مهلت نام نویسی در سامانه تدبیر تمدید نخواهد شد، تصریح کرد: مدیران مدارس باید تا پایان مهر ماه ۹۹ نسبت به تکمیل خود ارزیابی اولیه خود در سامانه تدبیر اقدام نمایند.

کد خبر 978289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha