۱۲۰ بقعه متبرکه فعال در کاشان وجود دارد

محمود زاده با اشاره به لزوم پرداخت نذورات آستان های مقدس گفت: در حال حاضر در کاشان ۱۲۰ بقعه متبرکه وجود دارد که آستان مقدس علی بن باقر بقعه شاخص و بین‌المللی این شهرستان است.

«مسلم محمودزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان کاشان 120 بقعه متبرکه دارد اظهار داشت: از این تعداد آستان مقدس علی بن باقر (ع) مشهد اردهال بقعه شاخص و بین المللی این شهرستان است.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان اضافه کرد: همچنین بقاع متبرکه شاهزاده ابراهیم فین و امامزاده احمدبن موسی المبرقع(ع) و ولی بن موسی(ع) راوند نیز به عنوان بقاع متبرکه سطح یک و مابقی سطح دو و سه هستند.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با بیان اینکه شیوع کرونا در زمینه درآمد امامزادگان تاثیر بسزایی داشته است، تصریح کرد: برای این امر سامانه‌های مجازی و درگاه‌های پرداخت نذورات را راه‌اندازی کردیم و مردم می‌توانند به راحتی از این ظرفیت استفاده کنند.


وی همچنین در خصوص اجرای فعالیت‌های عمرانی در بقاع متبرکه شهرستان کاشان تصریح کرد: در حال حاضر فعالیت عمرانی در حدود 30 درصد بقاع در حال انجام است که نسبت به قبل از کرونا کاهش داشته است.

کد خبر 978315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha