کسب ۳ رتبه برتر جشنواره «مالک اشتر» توسط کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم موفق به کسب سه عنوان برتر در مرحله شهرستانی جشنواره «مالک اشتر» شدند.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» تا کنون عناوین متعددی در جشنواره های مختلف به ویژه «مالک اشتر» به دست آورده است، گفت: شناسایی و معرفی واحدهای برتر و اجرای شیوه‌ های خلاق در رده‌ های مختلف بسیج از اهداف برگزاری جشنواره «مالک اشتر» است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: جشنواره «مالک اشتر» هر سال در راستای تجلیل از زحمات و تلاش های بسیجیان در انجام ماموریت های مختلف سپاه و بسیج انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این جشنواره فرصتی برای ارتقای فرهنگ بسیج و فرهنگ کار جهادی است، خاطرنشان کرد: استفاده بیشتر از فرصت ها و توانمندی ها، زمینه بروز خلاقیت ها، نوآوری برای تحولی سازنده و پیش برنده و ارج نهادن به تلاش های بسیج از جمله اهداف این جشنواره است.

 

گواهیان با اشاره به کسب سه عنوان برتر در مرحله شهرستانی جشنواره «مالک اشتر» توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، بیان کرد: کسب مقام موفق ترین رده بسیج شهرستان جهرم در سطح پایگاه های مقاومت به فرماندهی و راهیابی به مرحله استانی جشنواره «مالک اشتر» از جمله این عناوین بوده است.

 

وی ادامه داد: همچنین عنوان برترین مسئول عملیات حوزه های مقاومت بسیج و برترین حلقه متربیان ناحیه توسط حلقه صالحین «مالک اشتر» از دیگر افتخارات اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» در مرحله شهرستانی جشنواره «مالک اشتر» بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی و هنری با کسب این سه عنوان، به مرحله استانی جشنواره «مالک اشتر» راه پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: در سال های گذشته شاهد افتخارات بچه های مسجد «امام حسین (ع)» در مرحله استانی و کشوری جشنواره «مالک اشتر» بوده ایم.

 

وی با اشاره به تغییر رویکرد دشمن از نبرد سخت به جنگ نرم، تصریح کرد: در این راستا، مساجد، کانون های فرهنگی و هنری و پایگاه های مقاومت بسیج باید رویکرد راهبردی و تاکتیک مناسب برای مقابله با جنگ نرم دشمنان داشته باشند.

 

گواهیان موفقیت این کانون فرهنگی و هنری در عرصه های مختلف را ناشی از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی بچه های مسجد عنوان کرد و از آنها که بدون چشم داشت و در راه رضای خدا مشغول به فعالیت در عرصه فرهنگی هستند، قدردانی کرد.

 

 

کد خبر 978332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha