وزیر جهاد کشاورزی به خراسان جنوبی سفر می‌کند

عابدی از سفر وزیر جهاد کشاورزی به خراسان جنوبی خبر داد و گفت: افتتاح پروژه آبرسانی به محلات عشایری بمرود به نمایندگی از پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی در سطح کشور، به صورت ویدئو کنفرانسی توسط رئیس جمهوری مهمترین برنامه این سفر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از بیرجند و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، «مشیرالحق عابدی» از سفر وزیر جهاد کشاورزی در هفته آینده به استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: هدف از این سفر، رصد میدانی ظرفیت‌های استان در حوزه کشاورزی و بازدید از پروژه‌های در دست اقدام در زمینه بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی افزود: افتتاح پروژه آبرسانی به محلات عشایری بمرود به نمایندگی از پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی در سطح کشور، با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری مهمترین برنامه این سفر است.

 

به گفته وی این پروژه‌ها به صورت متمرکز و در راستای برنامه‌های گرامی‌داشت روز ملی روستا و عشایر در خراسان ‌جنوبی افتتاح می‌شود. 

 

عابدی ادامه داد: دکتر خاوازی در این سفر با نخبگان بخش کشاورزی و نمایندگان تشکل‌های این حوزه نیز دیدار خواهد داشت و بررسی مسایل و مشکلات کشاورزان و دامداران استان در برنامه‌های سفر وزیر جهاد کشاورزی گنجانده شده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: چند تن از معاونان وزارت جهاد کشاورزی نیز وزیر را در این سفر ۲ روزه همراهی می‌کنند.

کد خبر 978343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha