برگزاری برنامه‌های هفته ملی کودک به‌صورت مجازی در گیلان

ضیایی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های روزجهانی و هفته ملی کودک با شعار «آینده را باید ساخت» در بستر فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «اسفندیار ضیایی» امروز(پنج‌شنبه، ۱۰ مهر) در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته ملی کودک که مقارن با اربعین حسینی است گفت: امسال برنامه‌های هفته ملی کودک  رنگ ‌و بوی عاشورایی دارد و با توجه به لزوم رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی و پرهیز از گردهم‌آیی  از ۱۲ تا ۱۷ مهرماه در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

 


مدیر‌کل کانون استان‌ گیلان از افتتاح نگارخانه «آفرینش» خبر داد و افزود: اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در بستر فضای مجازی، حضور کارشناسان این نهاد فرهنگی در برنامه‌های مختلف صدا و سیما، بازدید از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست از برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار «آینده را باید ساخت» است.

 

به گفته وی اهدای بسته‌های فرهنگی به کودکان مناطق کم‌برخوردار، شرکت اعضای کانون در برنامه‌ی رادیویی «شهر به‌ شهر»، تجهیز کتابخانه‌های مراکز فرهنگی هنری کانون در قالب طرح «تمیم» و همکاری گسترده برای معرفی مرکز استان گیلان به‌عنوان شهر دوستدار کودک، تجلیل از کودکان برجسته در عرصه‌های مختلف و نمایش فیلم و تئاتر از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این ایام است.

 

ضیایی با اشاره به انتشار فراخوان «سپید‌بالان» با محوریت طراحی تمبر همزمان با این ایام تصریح کرد:  همچنین در قالب هشتگ# بچه‌های_اربعین به تولید محتوا و ارائه در سایت و صفحه‌های کانون و فعالیت در شبکه‌های مجازی می‌پردازیم.

 

وی از راه‌اندازی سایت فروش اینترنتی تولیدات کانون پرورش فکری در نخستین روز از هفته‌ ملی کودک خبر داد و اظهارداشت: این محصولات در هفته ملی کودک با ۲۵ درصد تخفیف به دوستداران کتاب و محصولات فرهنگی عرضه‌ می‌شود.


 

کد خبر 978369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha