۲۱ هزار سبد کالای حمایتی بین مددجویان زنجانی توزیع شد

صفری از توزیع ۲۱ هزار سبد کالای حمایتی بین مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: بیش از ۸۲ درصد مددجویان زنجانی سبد حمایتی خود را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور کمک به معیشت خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان سبد کالای حمایتی خانواده ها شامل برنج ،روغن وگوشت از نیمه دوم مردادماه سالجاری از طریق فروشگاههای زنجیره ای آغاز  وهمچنان ادامه دارد.

 

هدایت صفری با بیان اینکه اجرای این طرح که از نیمه دوم مردادماه سال جاری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به دور از تجمع  در سطح استان زنجان آغاز شده است، افزود: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای توزیع سبد کالای حمایتی، 21هزار و352خانوار از این بسته خدمتی کمیته امداد بهره مند شده اند که بیش از82درصد خانواده های تحت حمایت را شامل می شود.

 

صفری با اشاره به اینکه طبق زمان بندی و هماهنگی انجام شده توزیع سبد کالای حمایتی با هدف بهره مندی همه مددجویان تحت حمایت این نهاد، تا پایان تابستان برنامه ریزی شده بود اما به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی وپرهیز از تجمع خانواده ها  مدت زمان توزیع تمدید شد تا افراد با آرامش خاطر نسبت به دریافت سبد حمایتی اقدام نمایند.

 

وی از رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در فرآیند توزیع این سبد کالای حمایتی هم ازسوی توزیع کنندگان وهم ازطرف مددجویان خبر داد و اضافه کرد: با اولویت بندی انجام شده و اجرای مرحله ای توزیع این سبدکالای حمایتی، روزانه تعداد مشخصی از خانواده های تحت حمایت بر اساس اولویت صورت گرفته این خدمت را دریافت کرده و  فرآیند توزیع به دوراز ایجاد تجمع و ازدحام و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.

 

کد خبر 978374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha