اجرای برنامه «پنجشنبه های شهدایی» در جوار مقبره شهدای گمنام جهرم

نجاتی گفت: برنامه «پنجشنبه های شهدایی» با خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس در جوار مقبره شهدای گمنام شهرستان جهرم برگزار می شود.

«امیرحسین نجاتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برنامه «پنجشنبه های شهدایی» از هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم آغاز شده و هر هفته در جوار مقبره شهدای گمنام این شهر برگزار می شود.

 

مسئول برنامه «پنجشنبه های شهدایی» جهرم افزود: این برنامه با قرائت زیارت عاشورا، خاطره گویی و روایت گری رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم شهرستان جهرم هر هفته برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برنامه های این هفته «پنجشنبه های شهدایی» در جهرم، خاطرنشان کرد: قرائت زیارت شهدا توسط «مسعود سرمدی» ذاکر اهلبیت (ع) و روایت گری و خاطره گویی «محمد روایی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس از برنامه های امشب «پنجشنبه های شهدایی» در جهرم است.

 

نجاتی با اشاره به اینکه این برنامه به مدت یک ساعت در جوار تپه شهدای گمنام جهرم برگزار می شود، عنوان کرد: برنامه «پنجشنبه های شهدایی هر هفته از ساعت هشت شب در مجاورت پنج شهید گمنام جهرم برگزار می شود.

 

مسئول برنامه «پنجشنبه های شهدایی» جهرم با دعوت از شهروندان برای حضور در این مراسم، گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، حفظ فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک برای حضور در این مراسم الزامی است.

کد خبر 978380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha