پایبندی مردم کردستان به نظام اسلامی خاری در چشم دشمنان است

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی گفت: پایبندی مردم استان کردستان به نظام اسلامی خاری در چشم دشمنان است و همه باید به فکر حل مشکلات مردمی باشیم که پشتیبان نظام هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در دیدار با شهردار و شورای شهر سنندج با اشاره به اینکه در  مدت کوتاهی که در این استان هستم شاهد کم‌توقعی و پای نظام بودن مردم این استان بوده‌ام، افزود: با وجود تمامی تحریم‌ها و مشکلاتی که گریبانگیر این مردم است اما این مردم مستحق توجه و خدمات بیشتر هستند.

 

 

وی افزود: وجود معضلاتی از جمله گرانی، بیکاری، ازدواج از مشکلات مردم این استان است که اگر حل آنها در توان مسوولان نیست اما می‌توان با اخلاق خوب و مهربانی با مردم برخورد کرد و هوای آنها را داشت.

 

 

وی خاطرنشان کرد: مسوولان باید با نگاه خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند و بدانند که خدمت به مردم بدون نگاه مذهبی از ثواب و معنویت بالایی برخوردار است.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: محروم معرفی کردن کردستان بارمنفی دارد و برازنده این مردم نیست و باید به واسطه فرهنگی که مردم کردستان دارند واژه محرومیت را از روی این استان حذف کرد.

 

 

شهردار سنندج نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی انجام شده و در دست اجرای این شهر گفت: افزایش دومتر مربعی سرانه فضای سبز سنندج، تملک زمین برای دفن اموات، نوسازی خودروهای حمل زباله و سطل زباله در سنندج و افزایش تعداد پروژه‌های عمرانی در این شهرستان از جمله اقدامات انجام شده است.

 

 

حشمت‌الله صیدی عنوان کرد: مشارکت در کنگره‌هایی از جمله کنگره 5400 شهید استان و کنگره بین‌المللی مشاهیر کرد نیز از دیگر فعالیت‌های فرهنگی شهرداری سنندج بوده است.

 

 

وی اضافه کرد: تبدیل سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی جهان و بکارگیری سرمایه‌گذاران خارجی برای ساماندهی بازار تاناکورای سنندج نیز از دیگر فعالیت‌های شهرداری سنندج به شمار می‌رود.

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج نیز بیان کرد: گرچه تحریم‌ها فشارهای زیادی به مردم وارد کرده اما با اراده و قوت کارهای زیادی انجام داده‌ایم و انتظار می‌رود در مدیریت شهری مسوولان، یار و یاور شورای شهر و شهرداری باشند.

 

 

غریب سجادی با اشاره به مشکلات سنندج اعلام کرد: دستفروشی از مشکلات سنندج است و توقع مردم از ما جمع کردن دستفروشان است اما برخورد با دستفروشان راه حل رفع مشکلات و نیاز است دستگاههای اجرایی نیز همکاری کنند.

کد خبر 978404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha