برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت در بازار

جمالی پور گفت: یکی از موضوعات مهم برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت در بازار، گرانی های موجود و قیمت های نامتعارف است که لازم است صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هدایت اله جمالی پور» در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که امروز (پنجشنبه ۱۰ مهر) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: امروز شاهد مشکلات اقتصادی در کشور هستیم که بخشی از این مشکلات ناشی از بی تدبیری و عدم مدیریت برخی مسئولان کشور است.

 

استاندار قزوین ادامه داد: البته بخشی از مشکلات ناشی از تحریم ها است ولی نباید به دلیل ناتوانی در حل مشکلات اخیر، تحریم ها را بهانه خود قرار دهیم.

 

وی عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت در بازار، گرانی های موجود و قیمت های نامتعارف است که لازم است صورت گیرد و در این بین هم اگر مدیریتی کوتاهی کند و یا در برخورد با مشکلات ناتوان باشد، باید استعفا دهد.

 

جمالی پور خاطر نشان کرد: مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند و مطالبات بسیاری از مسئولان دارند و در چنین شرایطی از ما انتظار دارند در این جایگاه پاسخگوی مشکلات باشیم بنابراین باید نسبت به رفع مشکلات مردم اقدامات لازم را داشته باشیم.

 

کد خبر 978411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha