ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حرکت در مسیر اهداف شهداست

حجت الاسلام شاهرخی خانواده معظم شهدار ا اسوه های ایثار، صبر و شکیبایی دانست و گفت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حرکت در مسیر اهداف شهداست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین« سید احمد رضا شاهرخی» امروز(10 مهر) در دیدار با خانواده شهید شهید حقی در شهرستان دلفان، اظهار داشت: نظم و امنیت امروز جامعه دستاورد خون پاک شهیدان و ایثارگری جانبازان، آزادگان و رزمندگان اسلام است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: موفقیت‌هایی که در زمینه های دفاعی، امنیتی، فرهنگی نصیب کشور شده در سایه رشادت رزمندگان طی هشت سال دفاع مقدس حاصل شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: صبر و شکیبایی خانواده های شهدا از دیگر عامل های موفقیت هایی  امروز کشور در زمینه های دفاعی، امنیتی، فرهنگی است.

 

حجت الاسلام شاهرخی با تقدیر از ایثارگری خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بیان کرد: خانواده های معظم شهدا اسوه های صبر، ایثار و مقاومت هستند.

 

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه خانواده معظم شهدا چشم پیکر ایران اسلامی هستند، تاکید کرد: انسان بدون چشم با مشکل مواجه می شود، خانواده شهدا برای ما چشم و چراغ هستند و مسیر را به ما نشان می دهند.

 

وی با تقدیر از ایثار و گذشت مادران و همسران شهدا، افزود:اجر همسران شهدا که پس از شهید متحمل رنج و زحمت فراوانی می شوند کمتر از شهدا نیست.

 

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به نقش رزمندگان لرستانی و رزمندگان شهرستان در دوران دفاع مقدس، افزود:رزمندگان لرستان به دلیل نزدیک به جبهه های نبرد حق علیه باطل، نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشتند.

 

وی تصریح کرد: رزم دلاورمردان دلفان در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) زبانزد همه لشکرهایی است که در نبرد با نظام سلطه بودند.

 

حجت الاسلام شاهرخی  اظهار کرد: امروز برای صیانت از دستاورهای خون پاک شهیدان لازم است فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج و نهادینه سازی شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حرکت در مسیر شهدا و تلاش برای صیانت از آرمان ها و ارزش های مورد تاکید انقلاب، امام راحل و شهدای گلگون کفن است.

 

کد خبر 978429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha