دفاع مقدس برای ملت ما، تجدید عهد با قیام عاشورا بود

حجت الاسلام فرهنگیان، گفت: حماسه دفاع مقدس فرصت های طلایی را برای پیشرفت کشور به ارمغان آورد، وبرای ملت ما، تجدید عهد با قیام عاشورا بود.

حجت الاسلام مسلم فرهنگیان مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقرو کلیایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: در دفاع مقدس ایثار رزمندگان اسلام، الگو گرفته از اصحاب حضرت سیدالشهدا(ع) بود.

 

وی با اشاره به پیشرفت های همه جانبه کشور  افزود: این پیشرفت و امنیت حاصل در کشور همه از وچود رزمندگان و دفاع مقدس است که برای ایران اشلامی به ارمغان آمده است.

 

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقرو کلیایی خاطر نشان کرد:برای حراست از ایران اسلامی نباید نقش اقشار و طبقات مختلف مردم اعم از اقلیت های مذهبی، فرق و مذاهبرا از یاد برد زیرا همه باهم دست در دست هم برای حفاظت و حراست از ایران تلاش کردند.

 

حجت الاسلام فرهنگیان تصریح کرد:جوانان این مرز و بوم با لبیک گفتن به فرمان امام و رهبرشان برخلاف بی عرضگی پادشاهان قاجار و پهلوی، نگذاشتند یک وجب از خاک ایران را از دست  بدهیم و با ایثار و شهادت خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان این انقلاب و نظام زدند و دشمنان را خار و خفیف کردند.

 

کد خبر 978484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha