توطئه ها و دشمنی های  منطقه در دست سعودی ها است

امام قلی با بیان اینکه توطئه های منطقه در دست سعودی هاست، گفت: حوثی و یمنی ها تنها گروهی هستند که می توانند انتقام حجاج را از عربستان بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « محمد امام قلی» در پنجمین یادواره شهدای منا  که عصر امروز (پنج شنبه، ۱۰ مهر)  در زمین ورزشی شهدای منا برگزار شد، گفت: گرامیداشت شهدا به معنای دنبال کردن اهداف شهداست و خانواده های معظم شهدا اول باید خود الگو و جلودار باشند.


معاونت پشتیبانی نیروی برون مرزی سپاه قدس با اشاره به وصیت نامه های شهدا که فصل الخطاب همه آنان حفظ نظام و پیروی از ولایت فقیه است، افزود: جوانان این دیار با تمام قوا و توکل به خداوند باری تعالی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

 

وی با اشاره به حمایت های عربستان سعودی از عراق برای جنگ با ایران و اینکه توطئه های منطقه در دست سعودی هاست، تصریح کرد: حوثی و یمنی ها تنها گروهی هستند که می توانند انتقام حجاج را از عربستان بگیرند و ۱۳ میلیون حوثی متحد، آموزش دیده و لشکریان برجسته گریبان گیر عربستان شده اند.

 

امام قلی داعش را مدل پیشرفته وهابی ها عنوان و تصریح کرد: داعشی ها علیه انسانیت جنگیدند و از هیچ جنایتی فروگذار نکردند.

 

معاونت پشتیبانی نیروی برون مرزی سپاه قدس دفاع از سوریه را دفاع از جمهوری اسلامی دانست و افزود: راه نجات استقامت است و باید با فرصت طلایی که هزاران سرباز مطیع رهبری در خارج از مرزها خدمت می کنند، دفاع کنیم و امروز دنیا درخواست آمریکا را جواب نداده است.

 

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان باید ممنون سردار سلیمانی باشند که تربیت شده امام و رهبری بود، گفت: به واسطه فداکاری های سردار سلیمانی بود که راه کربلا باز شد و حاج قاسم یک مکتب و راه است.

 

امام قلی با بیان اینکه خبر فاتحه داعش در لنگرود یادگاری از سردار سلیمانی در مراسم شهید مدافع حرم «حسین پور شلمانی» بود، خاطرنشان کرد: استان گیلان همیشه و در همه موارد چه در زمان هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم و ....خوش درخشیده است.

 

 

کد خبر 978541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha