اولین وظیفه مسئولان همگرایی و خدمت به مردم است

محمد نژاد گفت: همگرایی و هم جهت بودن در جهت خدمت به مردم اولین وظیفه است و ثروت در دست مسئولان امانت است و باید امانت دار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « پرویز محمد نژاد » در جلسه شورای اداری که امروز ( پنج شنبه، ۱۰ مرداد) با حضور استاندار گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه شناسایی منابع ثروت که همانا نیروی انسانی است، موفقیت را به دنبال دارد، گفت: هیچ کشوری نمی تواند ادعا کند که بدون استفاده از نیروهای برجسته می تواند پیشرفت کند.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به مدیریت در جامعه جهانی که مدیریت بعد پنجم و مشارکتی است، اظهار کرد: امروز کشور ما در این زمینه فقیر بوده و نمی تواند تفکرات و پتانسیل های نیروی نهفته در حوزه خود را همگرا و  برآیند آن را هم جهت کند.

 

محمد نژاد ادامه داد: همگرایی و هم جهت بودن در خدمت به مردم اولین وظیفه است و ثروت در دست مسئولان امانت است و باید امانت دار باشند.

 

وی با بیان اینکه نزاع و منازعه بزرگ ترین دشمن امروز کشور ماست و این اصلا برازنده ملت جمهوری اسلامی نیست، گفت: امروز مشکل درونی ما ناشی از این است که از مدیریت جامع ( مدیریت مشارکتی) غافل هستیم و به این باور رسیدیم که تمام مشکلات درون مملکت ما دست ساخت است.

 

محمد نژاد با اشاره به اینکه امروز مردم از رفتار برخی از مسئولان گله مند هستند و اولین راه، خوشرویی، احترام به ارباب رجوع و راهگشایی است، افزود: مدیریت برجسته امروز مدیریت ریسک است و باید با جرات، صلابت، علم و آگاهی و متکی به قانون وارد میدان شد.

 

گفتنی است؛ در جلسه شورای اداری امروز از زحمات سیروس شفقی قدردانی و رحیم حیدری به عنوان فرماندار جدید شهرستان لنگرود منصوب شد.

 

 

کد خبر 978545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha