تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از عوامل گروه سرود «نسیم صبا»

شریفی از عوامل گروه سرود کانون فرهنگی هنری «نسیم صبا» لردگان به دلیل کسب رتبه نخست کشوری در اولین مسابقه تلویزیونی سرود، نقالی و موسیقی «بسرا» در مشهد مقدس تقدیر کرد.

«ابراهیم شریفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان با اجرای برنامه های متنوع در طول سال از بازوان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام کرونا با فعالیت مستمر نشان دادند که برای کمک به نیازمندان همیشه آماده هستند.

 

وی ابراز کرد: گروه سرود کانون فرهنگی هنری «نسیم صبا» لردگان یکی از گروه های سرود مطرح استانی و کشوری است که با شرکت در هر مسابقه رتبه نخست را از آن خود می کنند.

 

شریفی گفت: شناسایی استعدادهای توانمند از نوجوانان و جوانان و برگزاری تمرین های شبانه روزی یکی از علت های درخشش گروه سرود کانون فرهنگی هنری «نسیم صبا» لردگان در مسابقات استانی و کشوری است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهرستان لردگان با بیشترین آمار تاسیس کانون فرهنگی هنری توانسته است استعدادهای زیادی را به استان معرفی کرده است.

 

کد خبر 978570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha