خدمات رایگان پزشکی بسیج جامعه پزشکی در نمایشگاه دفاع مقدس

کریمی از ارایه خدمات رایگان بینایی سنجی و تجویز عینک، مامایی و پزشک عمومی در نمایشگاه دفاع مقدس خبر داد.

محمدرضا کریمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در نمایشگاه دفاع مقدس در مورد اقدامات مرکز بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی در نمایشگاه دفاع مقدس گفت: بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی در غالب  پایگاه درمانی و انجام  ویزیت رایگان بینایی سنجی ، فشار خون در این نمایشگاه حضور دارد.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی افزود: در این نمایشگاه با استقرار دستگاه‌های تخصصی بینایی سنجی ، تجویز عینک به صورت رایگان برای مراجعین انجام می شود.


کریمی گفت: در بخش دیگری از این غرفه روانشناس و متخصص زنان و مامایی خدمات رایگان تخصصی و روان درمانی را ارایه می دهد.
همچنین پزشک عمومی برای ارایه خدمات به مراجعین به صورت رایگان حضور دارد.

وی با اشاره به ارایه بروشور برای اگاهی مردم در مورد کودکان مبتلا به کرونا در این غرفه اظهار داشت: معرفی شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع سلامت به شکل بنر در غرفه این سازمان از دیگر اقدامات در نمایشگاه دفاع مقدس است.

کریمی گفت: در ساختمان مرکزی تامین اجتماعی نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس تب سنجی مراجعین ، توزیع ماسک ، مواد ضدعفونی کننده و معرفی عملکرد بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی در غالب بروشور برای مراجعین ارایه می شود.


نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان اقتدار ۴۰ با شعار ما قوی هستیم از ۲ تا ۱۲ مهرماه در باز موزه دفاع مقدس  دستاوردهای دفاع مقدس را به نمایش گذاشته است.
 

 


 

کد خبر 978582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha