اربعین سیدالشهدا کنگره جهانی شیعیان است

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: اربعین سیدالشهدا کنگره جهانی شیعیان است و این گنگره هر ساله با شور و شعور، عشق و محبت به زیباترین وجه ممکن برگزار می شد اما امسال ویروس منحوس کرونا مانعی برای برگزاری بزرگترین تجمع جهانی، گنگره جهانی سیدالشهدا (ع) شد، 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۱۱ مهر حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، گفت: با شهادت حسین بن علی(ع) آنچنان حرارتی در قلب های مومنین به جود آمد که این حرارت و عشق و محبت، هیچ وقت سرد نمی شود و این شور حسینی تا ابد در دلهای مومنین ماندگار است.

امام جمعه قلعه گنج ابراز کرد: کنگره جهانی شیعیان، اربعین سیدالشهدا است و این گنگره هر ساله با شور و شعور، عشق و محبت به زیباترین وجه ممکن برگزار می شد اما امسال ویروس منحوس کرونا مانعی برای برگزاری بزرگترین تجمع جهانی، گنگره جهانی سیدالشهدا (ع) شد، 

وی با بیان این مطلب که گرانی های افسار گسیخته کمر مردم را شکسته است، خاطرنشان کرد: بخشی از این گرانی ها مربوط به استکبار جهانی است و بخش دیگر آن نیز در نتیجه ضعف های داخلی می باشد، رهبر انقلاب بارها تاکید داشتند که کلید حل مشکلات کشور تکیه بر ظرفیت های داخلی است.

حجت الاسلام نجنو بیان کرد: نیروهای امنیتی نقش های دشمن را نقش بر آب کردند اما در جنگ اقتصادی، مردان اقتصاد کمربند همت را نبستند.

خطیب جمعه قلعه گنج تصریح کرد: امام راحل فرمود؛ به والله قسم ملت زمان ما از ملت زمان رسول الله (ص)  والاتر است، زیبنده این ملت نیست که زیر چکمه های عده ای گم شوند، پس مسئولین باید دارای روحیه ای جهادی و انقلابی باشند.

وی در خاتمه با اشاره به جنگ جمعیتی، تاکید کرد: جنگ جمعیتی در کمین ما است، این جنگ خطرناک از طراحی ها و توطئه های دشمن بر علیه ایران قوی است.

کد خبر 978633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha