نیروی انتظامی اصلی‌ترین و مهم‌ترین نهاد حافظ امنیت پایدار در جامعه است

امام جمعه جزیره هرمز گفت: نیروی انتظامی اصلی‌ترین و مهم‌ترین نهاد حافظ امنیت پایدار در جامعه است و در راستای ارتقای آن با تمام توان خود تلاش می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت السلام «فتح الله بهزادی»  در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز با تبریک فرا رسیدن ۱۳ مهر آغاز هفته نیروی انتظامی اظهارداشت: نیروی انتظامی در بحث حفظ امنیت داخلی، شاخص‌ترین نیرو تلقی می‌شود و توانسته به وظیفه خود در ایجاد امنیت به خوبی عمل کند.

 

امام جمعه هرمز  با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در برقراری امنیت افزود: نیروی انتظامی اصلی‌ترین و مهم‌ترین نهاد حافظ امنیت پایدار در جامعه است و در راستای ارتقای آن با تمام توان خود تلاش می‌کند.

 

حجت السلام بهزادی با بیان اینکه امنیت کشور مدیون رشادت غیورمردان نیروهای مسلح است، افزود : نیروی انتظامی بهترین پشتیبان برای مردم است، و باید در برقراری امنیت مردم‌ نیز مشارکت لازم را داشته باشند.

 

امام جمعه هرمز با اشاره به اینکه استکبار برای تضعیف جمهوری اسلامی توطئه های مختلفی برنامه‌ریزی می‌کند، گفت : جنگ روانی و اقتصادی ، مهترین تهدید دشمنان برای کشور است.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از سال ۸۶ تحمیل سه جنگ را پیش بینی کرده بودند، اما برخی از مردم و مسوولان آنرا جدی نگرفتند، اظهارداشت: دشمنان جنگ روانی با ابزاری همچون ماهواره و فضای مجازی ایمان جوانان را هدف قرار داده ، جنگ اقتصادی و تحریم ها و جنگ علمی که با هدف محرومیت استفاده از انرژی هسته ای برای کشور ماست را برنامه ریزی کرده اند.

 

بهزادی تصریح کرد: در جنگ اقتصادی برخی با وارد کردن کالاهای کم ارزش ضربه های اقتصادی مهلکی وارد کردند ، آنان خائن یا غافل هستند.

 

وی راه مقابله با جنگ اقتصادی را کار جهادی و مستمر دانست و افزود: در این جنگ به مانند هشت سال دفاع مقدس باید گرسنگی، تشنگی را تحمل کرد و با کار خستگی ناپذیر، بصیرت، بیداری و مشارکت مردمی بر آن پیروز شد

 

حجت الاسلام بهزادی با اشاره به اینکه تهدید روانی دشمنان برای تضعیف ارزش های دینی و انقلابی جدی است، اظهار داشت : باید با آگاهی و بصیرت با هجمه استکبار در بخش های مختلف مقابله شود.

 

وی بیان کرد: دشمنان می خواهند با فشار از طریق تحریم، مردم را در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دهند اما این توطئه آنها نیز محکوم به شکست است و مسئولان باید به فکر معیشت و رفاه حال مردم باشند.

 

امام جمعه هرمز با اشاره به حوادث اخیر میان کشورهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان، گفت: نیروهای نظامی جمهوری آذربایجان و ارمنستان که بر سر مالکیت منطقه مورد مناقشه قره‌باغ دچار اختلاف هستند، بامداد یکشنبه ششم مهرماه سال جاری در مرزهای مشترک به روی یکدیگر آتش گشودند و هریک دیگری را آغاز کننده این حملات معرفی کردند.

 

وی گفت :جمهوری اسلامی ایران با دعوت دو طرف منازعه به خویشتنداری و پرهیز از جنگ، آمادگی خود را برای استفاده از تمام ظرفیت‌ها به منظور برقراری آتش بس، آغاز گفت‌وگو و استقرار صلح و آرامش  به باکو و ایروان اعلام کرده است.

 

خطیب جمعه هرمز با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، اظهارداشت : ولایتمداری و تبعیت از ولایت از اهداف قیام امام حسین(ع) بود.

 

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردمی همه ساله در برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) بازتاب گسترده ای در عرصه بین المللی داشته است، افزود: ویروس منحوس کرونا امسال پیاده‌روی اربعین را تحت تاثیر قرار داد.

 

بهزادی افزود: امسال با توجه به شرایط موجود و تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه توجه به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، برنامه های اربعین حسینی به صورت مختصر و با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

امام جمعه هرمز با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر قرائت زیارت اربعین از راه دور ابراز امیدواری کرد که خداوند به این گونه زیارات اجر مضاعف بدهد

 

کد خبر 978644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha