فعالیت‌های هنری و اقتصادی، ضریب نفوذ کانون‌های مساجد را افزایش می‌دهد

امام جمعه شهرستان پارسیان گفت: انجام فعالیت‌های هنری و توجه به مسائل اقتصادی در فعالیت‌های کانون‌‌های فرهنگی و هنری باعث افزایش ضریب نفوذ در میان مردم خواهد شد که باید در برنامه‌ریزی‌ها به آن‌ها توجه کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد بارانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از پارسیان، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان پارسیان را یکی از فعال‌ترین نهادها در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانست و اظهار کرد: اقدامات مثبت و قابل قبولی توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان پارسیان انجام شده است که قابل تقدیر است.

                                                                                                                    

وی ضمن اعلام حمایت از تقویت فعالیت‌های کانون‌های مساجد، عنوان کرد: ظرفیت‌های مناسبی در شهرستان پارسیان برای ملی شدن برخی از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد وجود دارد که با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان به آن جامه عمل پوشاند.

 

امام جمعه شهرستان پارسیان، پارسیان را یکی از شهرستان‌های فعال در حوزه فعالیت‌های فرهنگی دانست و تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نقش مهمی در شناساندن فرهنگ پارسیان در سطح استان و حتی کشوری دارند. در این راستا تلاش شده است که با برگزاری نشست‌های مختلف برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

 

وی ضمن تاکید بر اهمیت اجرای طرح قرارگاه‌های فرهنگی مساجد، تصریح کرد: باید یک هدف‌گذاری دراز مدت و کوتاه مدت را برنامه‌ریزی کنیم و برای تحقق آن با هماهنگی و همگرایی گام برداریم؛ چراکه تنها با انسجام است که می‌توان در این حوزه اقدامات موثری را انجام داد و کودکان و نوجوانان را به این حوزه جذب کرد.

 

امام جمعه شهرستان پارسیان در پایان با اشاره به فعالیت یکپارچه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، گفت: انجام فعالیت‌های هنری و توجه به مسائل اقتصادی در کانون‌‌های فرهنگی و هنری باعث افزایش ضریب نفوذ اقدامات در میان مردم خواهد شد که باید در برنامه‌ریزی‌ها به آن‌ها توجه کرد.

کد خبر 978665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha