کشف و معدوم سازی یکهزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد 

فرزانه برخوری گفت: در بازرسی های انجام شده طی ۷ روز گذشته از ۴۹۷ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۸۵ مکان عمومی، یکهزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم سازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «فرزانه برخوری» با اشاره به اقدامات واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت جیرفت، گفت: در بازرسی های انجام شده طی ۷ روز گذشته از ۴۹۷ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۸۵ مکان عمومی، یکهزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم سازی شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت افزود: وظایف نظارتی بهداشت محیط برای حفظ سلامت مردم با جدیت پیگیری می شود و در این راستا طی بازدیدهای انجام شده از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط بازرسان بهداشت محیط علاوه بر کشف و معدوم سازی بیش از ۱/۵ تن مواد غذایی فاسد، در خصوص تخلفات بهداشتی ۴۹ مورد اخطار صادر شده، ۲ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی نیز با دستور دادستان شهرستان پلمب شده است.

وی بیان کرد: مطابق قانون، داشتن كارت بهداشتی معتبر برای متصديان و كاركنان مراكز تهيه و توزيع مواد غذایی و اماكن عمومی الزامی است.

برخوری اظهار کرد: طی هفته گذشته برای کنترل و نظارت بر آب آشامیدنی ۲۸ مورد نمونه برداری برای آزمایش و بررسی سالم بودن آن انجام شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این در یک هفته گذشته از ۲۳ مدرسه و ۴۱ واحد کارگاهی بازدید شده و پیگیری ۱۹۰ شکایت مردمی صورت گرفته است.

کد خبر 978669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha