اهدای ۱۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند بیرجند

۱۰۰ بسته لوازم التحریر به همت مرکز نیکوکاری مسجد امام حسن مجتبی(ع) بیرجند در بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی ابراهیمی مقدم» امروز (۱۲ مهر) در گفتگو با رسانه های گروهی استان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و نیاز دانش آموزان به لوازم التحریر اظهار کرد: ۱۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش هر بسته یک میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

 

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام شهر بیرجند گفت: این بسته ها شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد، مداد رنگی، جامدادی، قمقمه و ماسک بوده است.

 

ابراهیمی مقدم ادامه داد: این بسته های لوازم التحریر که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک تهیه شده است، در بین دانش آموزان نیازمند شناسایی شده تحت پوشش مرکز نیکوکاری مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام توزیع شد.

 

وی با اشاره به همراهی و مشارکت خوب نمازگزاران این مسجد در طرح های نیکوکاری این مرکز خاطر نشان کرد: از ابتدای سالجاری نیز بالغ بر ۲۳۰ میلیون تومان در قالب کمک های مردمی به خانواده های نیازمند شناسایی شده اختصاص یافته است.

 

ابراهیمی مقدم در پایان با اشاره به استمرار این کمک ها از سوی مرکز به خانواده های نیازمند واقعی بیان کرد: مردم عزیز استان می توانند از طریق شماره کارت بانکی 6037997950048158 و یا مراجعه حضوری به آدرس خیابان معلم _ مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام با اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی خود این مرکز را در یاری رساندن به نیازمندان واقعی همراهی کنند.

کد خبر 978692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha