۲ میلیارد تومان پروژه برق رسانی در خوسف انجام شد

یوسفی گفت: تاکنون بیش از ۲ میلیارد تومان پروژه برق رسانی در شهرستان خوسف انجام شده و به بهره برداری رسیده است.

«علیرضا یوسفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: برق رسانی به مسکن محرومان شهرستان خوسف در دست اجرا است و تاکنون شهرک های روستایی خور، نوغاب، کوشه علیا، تقاب، گیوشاد برق رسانی شده است.

 

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان خوسف با بیان اینکه برق رسانی به مسکن محرومان کوشه سفلی، سروباد و شهر ماژان در دستور کار این مدیریت هست، گفت: برای برق رسانی کامل به شهرک های روستایی و مسکن محرومان، دومیلیارد تومان دیگر نیاز است که بخشی از محل منابع داخلی تامین شده است.

 

وی تصریح کرد: تلاش می شود تا  دهه فجر امسال تمامی مسکن های محرومان برق رسانی شود و ما متقاضی دیگری در نوبت نصب انشعاب برق و  واگذاری انشعاب برق در مسکن محرومین نداشته باشیم.

 

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان خوسف با بیان اینکه سهمیه مسکن محرومی شهرستان خوسف 400 واحد است، گفت: تا کنون بیش از دومیلیارد تومان پروژه برق رسانی در شهرستان خوسف انجام شده و به بهره برداری رسیده است.

 

یوسفی بیان کرد: اداره برق شهرستان خوسف تا پایان شهریور ماه امسال در خصوص جذب اعتبارات داخلی و بهره وری منابع، نسبت به شهرستان های دیگر در رده های نخست بوده است.

 

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان خوسف با بیان اینکه در بحث کاهش خاموشی ها، شهرستان خوسف طی سنوات گذشته بالاترین انرژی توزیع نشده و کاهش چشمگیر خاموشی ها را داشته است، گفت: شهرستان خوسف در بین رده بندی های شهرستان های استان در سنوات گذشته وضعیت نامناسب و مطلوبی نداشته که در عرض دو سال گذشته با اقدامات انجام شده روند کاهش خاموشی ها چشمگیر بوده است.

 

یوسفی دلیل کاهش خاموشی ها در شهرستان خوسف را فعال کردن  نیروهای بهره بردار، راه اندازی سیستم خط گرم و فعال شدن گروه های فرمان از راه دور و فرمان از راه نزدیک  عنوان کرد و گفت: هیچ روستای بالای 10خانوار  فاقد برق رسانی در خوسف نداریم.

 

وی در پایان از وجود 14 هزار مشترک برق در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: 181 روستای شهرستان خوسف از نعمت برق برخوردار است.

کد خبر 978705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha