دستگیری بیش از۵۰۰۰ قاچاقچی موادمخدر در مازندران

مظفری از شناسایی و متلاشی شدن ۴۴ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در مازندران خبر داد و گفت: در شش ماه اول سال ۹۹ در رابطه با قاچاق، حمل، نگهداری و توزیع مواد مخدر را۵۴۵۶ مرد و ۱۸۸ زن دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «احمد مظفری» امروز(12مهر) در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال با اجرای 1391 طرح و عملیات بیش از 3 تن انواع مواد مخدر و روان گردان در استان کشف شده است، گفت: هزار و 800 کیلو تریاک بیشترین کشفیات استان بوده است.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با بیان اینکه با گسترش اقدامات اطلاعاتی و انتظامی مقدار کشفیات مواد مخدر در شش ماهه اول ۹۹ نسبت به شش ماهه اول سال 98 به مقدار 34 درصد رشد داشته، اظهار کرد: تعداد کل دستگیرشدگان در رابطه با قاچاق، حمل، نگهداری و توزیع مواد مخدر را5456 مرد و 188 زن عنوان کرد.

 

وی افزود : از این تعداد 3268 نفر از خرده فروشان مواد مخدر و 2117 نفر از افراد معتاد بوده اند .

 

مظفری با اشاره به اجرای 402 طرح و عملیات در مناطق آلوده و آسیب زای استان گفت : در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی 18 طرح در استان اجرا شده و به منظور کنترل محورهای مواصلاتی نیز 436 طرح عملیاتی شده است .

 

وی با تاکید براینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و دستگاههای امنیتی ، انتظامی و اطلاعاتی با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر و روانگردان ها به شدت برخورد خواهند کرد، گفت: مردم مازندران گزارش ها و فعالیت‌های مرتبط با قاچاق و توزیع مواد مخدر را به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.  

کد خبر 978850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha