مردم مراوه تپه انتظار خدمات بیشتری در حوزه سلامت دارند/ لزوم راه اندازی مرکز اورژانس در بخش گلیداغ

امام جمعه اهل سنت گلیداغ با اشاره به فقدان بیمارستان در شهرستان مراوه تپه گفت: مسئولان به سلامت و رفاه حال مردم این منطقه توجه بیشتری داشته باشند.

«عباس آخوند علیزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: متأسفانه شهرستان مراوه تپه از وجود بیمارستان محروم است و در بخش گلیداغ نیز مراکز درمانی، امکانات و پزشکان برای ارائه خدمات کامل و جامع به مردم این بخش کافی نیست.

 

امام جمعه اهل سنت گلیداغ، خواستار افزایش تعداد مراکز درمانی و پزشک در بخش گلیداغ شد و ادامه داد: متأسفانه مردم گلیداغ گاهی با کمبود آمبولانس، پزشک و امکانات درمانی مواجه هستند و برخی از بیماران برای دریافت خدمات درمان باید مسیر 80 کیلومتری را تا مراوه تپه طی کنند و این مشقت این مسئله در فصل زمستان دوچندان می شود.

 

وی احداث بیمارستان در مراوه تپه را ضروری خواند و یادآور شد: مسئولان برای ارائه خدمات درمانی بهتر به مردم حدود 30 روستای بخش گلیداغ نسبت به راه اندازی مرکز اورژانس اقدام کنند.

 

آخوند علیزاده تأکید کرد: بخش گلیداغ منطقه محرومی است و ضروری است مسئولان به سلامت و رفاه حال مردم این منطقه توجه بیشتری داشته باشند، البته ما از اقدامات انجام شده راضی هستیم اما انتظار بیشتری از مسئولان داریم.

 

امام جمعه اهل سنت گلیداغ از اقدام رئیس بیمه سلامت شهرستان مراوه تپه در راه اندازی دفتر پیشخوان در بخش گلیداغ قدردانی کرد و یادآور شد: بخش گلیداغ با مرکز شهرستان مراوه تپه فاصله 80 کیلومتری دارد و طی کردن این مسیر صعب العبور به ویژه در برف و بوران زمستان بسیار سخت است و به همین دلیل مردم برای تمدید اعتبار دفترچه های درمانی سلامت با مشکل مواجه بودند.

 

وی اضافه کرد: خوشبختانه به همت رئیس بیمه سلامت شهرستان یک شعبه دفتر پیشخوان در بخش گلیداغ افتتاح شده است و مردم حدود 30 روستا به راحتی برای تمدید اعتبار دفترچه های بیمه خود اقدام می کنند و تحقق این مهم بخشی از مشکلات مردم این منطقه را حل کرده است.

کد خبر 978871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha