ویژه برنامه «شنبه ها با کتاب» برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صدیقه کبری شهر عنبران گفت: ویژه برنامه «شنبه ها با کتاب» با حضور اعضای این کانون و محوریت معرفی کتاب های خاطرات شهدا برگزار شد.

«مژده دشتی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه «شنبه ها با کتاب» با حضور اعضای این کانون و محوریت معرفی کتاب های خاطرات شهدا برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صدیقه کبری شهر عنبران تصریح کرد: هدف از این طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و تقارن این هفته جاری با هفته دفاع مقدس موضوع کتاب ها با خاطرات شهدا و دفاع مقدس انتخاب شد.

 

وی اظهار داشت: این حرکت فرهنگی می تواند زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل امروز به عنوان پاسداران حریم آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا را فراهم آورد.

 

دشتی ادامه داد: کتاب های خاطرات شهدا یادآور رشادت ها و فداکاری دلاور مردانی است که با فدای جان خود خاک میهن را به دست دشمنان نسپردند و بهترین الگو برای نسل امروز می توانند باشند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صدیقه کبری افزود: این طرح به هفتگی و در مناسبت های مختلف کتاب های مرتبط به نوجوانان و جوانان این کانون معرفی و بخشی از کتاب بازخوانی می شود.

کد خبر 978919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha