اردوی تابستانی کودکان مسلمان در اوکراین پایان یافت

اتحادیه سازمان های اسلامی و اجتماعی اوکراین از پایان اردوی تابستانی ویژه کودکان مسلمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکة، اتحادیه سازمان های اسلامی و اجتماعی «الرائد» در اوکراین پایان اردوی تابستانی ویژه کودکان مسلمان را اعلام کرد. این اردو  به مدت 11 روز با همکاری انجمن مسلمانان اوکراین برگزار شد.

 

هدف از برگزاری این اردو  ارتقای سطح تربیتی، فرهنگی و آموزشی و اسلامی کودکان و انجام فعالیت های متعدد و تلاش برای تقویت روح همکاری بین کودکان مسلمان است.

 

در این اردو 38 پسر و 29 دختر شرکت کردند که پسرها به چهار گروه و دخترها به سه گروه تقسیم شدند. این اتحادیه در این اردو به برگزاری یک کارگاه آموزشی و درس قرآن کریم و اخلاق اسلامی اقدام کرد.

 

در این اردو فعالیت ورزشی روزانه، درس بهداشت بدنی، شنیدن داستان و سخنرانی درباره مهارت یابی کودکان انجام شد.

 

شرکت کنندگان در این اردو سفر اکتشافی نیز به قلعه سنگی توستان و کوه زاخار برکوت و برخی از بوستان ها و گردشگاه های دیگر انجام دادند. گفتگوهای داخل این اردو شامل پنج زبان اوکراینی، تاتار کریمه ای، انگلیسی، روسی و عربی بود.

 

اتحادیه سازمان های اجتماعی «الرائد» به عنوان یک موسسه اجتماعی در هفتم فوریه 1997 کار خود را آغاز کرد. این اتحادیه شامل 20 جمعیت اجتماعی در شهرهای مختلف اوکراین است. این اتحادیه برای معرفی فرهنگ اسلامی و خدمت به جامعه اوکراین فعالیت می کند.

 

کد خبر 979008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha