ترویج گفتمان مطالبه گری   مهم ترین گام در مبارزه  با مفاسد اقتصادی است

پرنیان با اشاره به آغاز فعالیت دبیران شهرستانی مبارزه با مفاسد اقتصادی در استان، گفت: ترویج و نهادینه سازی گفتمان مطالبه گری و نهی از منکر مهم ترین گام در مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «ضرغام پرنیان» امروز(12 مهر) در جلسه هم اندیشی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان با دبیر شورای  امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهار داشت: نخستین جلسه قرارگاه و شورای امربه معروف و نهی از منکر استان جهت تقویت همکاری در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی برگزار شد.

 

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان لرستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه دبیر ستاد شورای امر به معروف ونهی از منکر کشور با دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی جبهه مردمی کشور، افزود: امروز جلسه هم اندیشی پیرو این تفاهم نامه انجام شد.

 

وی افزود: به حمد الله هم اندیشی خوبی شد و توافق شد که انشاء الله در فرآیند این فعالیت، تفاهم نامه مذکور را با هماهنگی و همفکری جهت ترویج گفتمان مطالبه گری و نهی از منکر با هم شروع کنیم.

 

پرنیان اذعان داشت: در این جلسه مجوزهای لازم که از سوی شورای امر به معروف و نهی از منکر صادر شده بود، به دبیران قرارگاه های مبارزه با مفاسد اقتصادی استان در همه شهرستان های استان لرستان اعطاء شد.

 

وی بیان کرد: انشاء الله  با تعامل و همکاری با دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ها، فعالیت دبیران قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی در شهرستان های استان به صورت رسمی آغاز می شود.

 

پرنیان اظهار کرد: این فعالیت های مردمی در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی و نهی از منکرات در استان اجرایی می شود.

 

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان لرستان افزود: در این جلسه  مصوب شد که قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی در راستای همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر در بخش های مختلف فعالیت های امر به معروف و نهی از منکر همکاری  های لازم را داشته باشند.

 

 

گفتنی است، در این مراسم مجوزهای ستاد امر به معروف و نهای از منکر کشور به دبیران قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی در شهرستان های استان اعطاء شد.

کد خبر 979018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha