امکانات آتش‌نشانی باید ارتقا پیدا کند

حسینی گفت: مجموعه مدیریت شهری باید امکانات آتش‌نشانی را ارتقا دهند تا آتش‌نشانان بتوانند ماموریت‌های خود را با کیفیت بهتر و مخاطرات کمتری به انجام برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید کریم حسینی» ظهر امروز (شنبه ۱۲ مهر) در دیدار با آتش‌نشانان اهواز به مناسبت روز آتش‌نشان اظهار کرد: هدف این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از آتش‌نشانان، شنیدن مشکلات و چالش‌هایی است که این قشر با آن روبه‌رو هستند.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید نگاهی به آینده داشته باشیم افزود: باید تلاش کنیم تا سازمان ایمنی و آتش نشانی اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در کلاس و سطح شهرهای برخوردار بیاوریم و کمبودی نداشته باشند.

 

وی اضافه کرد: در مذاکرات و صحبت‌هایی که با مدیران این بخش داشتیم بنا شد که برنامه‌ای مشخصی را حتی برای چند سال داشته باشیم تا هر سال بتوانیم به یک نقطه از آن برسیم.

 

حسینی تصریح کرد: باید طی فرآیندهایی که آمارها به ما می‌دهند و تجاربی که در این بخش‌ها وجود دارد عمل کنیم تا بتوانیم یک سازمان ایمنی را در سطح کلانشهر اهواز داشته باشیم که بتواند جوابگوی حوادث و اتفاقات ناگواری که در این شهر پیش می‌آید، باشد.

 

وی ابراز کرد: مجموعه مدیریت شهری باید امکانات آتش‌نشانی را ارتقا دهند تا آتش‌نشانان بتوانند ماموریت‌های خود را با کیفیت بهتر و مخاطرات کمتری به انجام برسانند و این سازمان آمادگی مواجهه با هر گونه بحرانی را در این استان داشته باشد.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی الگو قرار دادن شهدا را کار حسنه و پسندیده‌ای دانست و عنوان کرد: اگر این شهید خاص دارای جایگاهی مثل قاسم سلیمانی باشد نشان‌دهنده این است که یاد و خاطره شهدا را بیشتر نگه می‌داریم و به شکل عملی الگوی خودمان قرار می‌دهیم که ما در جای جای این سازمان تصاویر و گفته‌های شهید سلمیانی را می‌بینیم.

 

وی یاد آور شد: امیدوارم بتواینم همانگونه که سلیمانی عمر خود را طی سال‌های گذشته در خدمت به مردم صرف کرد و در آخر هم با مدال الهی و معنوی شهادت توانستند به آخرت خودشان برسند ما هم بتوانیم در همه اعمال و رفتارمان سلیمانی گونه و در تبعیت از شهدا عمل کنیم‌.

 

در این دیدار «ابراهیم قنبری» مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز به بیان گزارش عملکرد و بیان مشکلات و دغدغه‌های این سازمان پرداخت و در پایان نیز لوح آتش‌نشان افتخاری را به نماینده اهواز اهدا کرد.

کد خبر 979030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha