اولین رویداد هنری در پردیس تئاتر مستقل مشهد اجرا می شود

یوسفی گفت:اولین رویداد هنری در پردیس تئاتر مستقل مشهد اجرا می شود و هدف از اجرای این تئاتر به نمایش گذاشتن شور، هیجان و انگیزه هنرمندان و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی است.

«صدرا یوسفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با اشاره به برگزاری اولین رویداد هنری در پردیس مستقل تئاتر مشهد که در مرحله پایانی ساخت و ساز قرار دارد، اظهار کرد: صبح امروز ۱۲ مهرماه اولین رویداد فرهنگی و هنری در این مکان کلید خورد و راضیه ایرانی هنرمند فیلمنامه نویس و تئاتر شهرمان با اجرای هنرمندانه یک نمایش با عنوان «چشمی از صحنه قدیمی تا امروز» اولین تئاتر را پشت درهای بسته این مجموعه فرهنگی اجرا کرد.

 

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد افزود: هدف از اجرای این تئاتر به نمایش گذاشتن شور، هیجان و انگیزه هنرمندان و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی است که در انتظار بازگشایی سالن‌های اولین پردیس تئاتر مستقل از مشهد هستند.

 

یوسفی تصریح کرد: محمدرضا کلایی شهرداری مشهد، محمدرضا حیدری، رییس شورای اسلامی شهر، احسان اصولی، رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی و سایر اعضای این کمیسیون در این رویداد حضور داشتند همچنین علیرضا سوزنچی، مهدی سیم‌ریز، امیر بشیری، حجت طباطبایی، رضا حسینی و جواد اشکذری از هنرمندان حاضر در این رویداد هنری بودند.

 

وی خاطرنشان کرد: پیام این تئاتر کوتاه در این مجموعه، به نمایش گذاشتن دوران بازیگرانی که پیش از بهره‌برداری از این پروژه فرهنگی و هنری شهر ما را تنها گذاشتند و هرگز این رخداد تاریخی را نخواهند دید اما یاد و خاطره آنان با ما است.

کد خبر 979046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha