گلستان قهرمان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی شد

منصوریان گفت: مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی زیر ۱۶ سال که از ۱۰ مهر ماه به مدت سه روز در بهشهر برگزار شد با قهرمانی تیم گلستان به پایان رسید.

« شیرعلی منصوریان» امروز( 12 مهر) در حاشیه برگزاری اختتامیه این دوره از مسابقات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر گفت: مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی زیر 16 سال در بهشهر از روز پنج شنبه آغاز شد و تا امروز شنبه برگزار شد و تیم گلستان مقام اول، تیم گیلان مقام دوم و تیم مازندران به مقام سوم رسید.

 

رئیس هیئت کشتی شهرستان بهشهر افزود: مسابقات واليبال ساحلي قهرمانی كشور انتخابي تيم ملي زیر 16 سال باحضور 23 تيم از 14 استان به ميزباني شهرستان بهشهر در استان مازندران آغاز و به مدت سه روز برگزار شد.

وی با اعلام اینکه استان هاي مازندران، گيلان، خراسان رضوي، فارس، سمنان، آذربايجان غربي، تهران، قزوين، گلستان، اصفهان، کرمانشاه، خوزستان ، منطقه آزاد قشم و منطقه آزاد دوغارون در این دوره از مسابقات حضور دارند، خاطر نشان کرد: مازندران با سه تیم در این مسابقات حضور داشته است.

منصوریان گفت: مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی زیر ۱۶ سال که از ۱۰ مهر ماه به مدت سه روز در بهشهر برگزار شد با قهرمانی تیم گلستان به پایان رسید و در این مسابقات تیم گلستان مقام اول، گیلان مقام دوم و مازندران به مقام سوم رسیدند.

کد خبر 979059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha