موافقت وزارت جهاد کشاورزی برای معرفی اراضی به وزارت راه ظرف ۳ ماه آتی

معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهم‌نامه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی کارکنان و بازنشستگان وزارت جهادکشاورزی از موافقت وزارت جهاد کشاورزی برای معرفی اراضی موردنیاز ظرف ۳ ماه آتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهم‌نامه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکن برای کارکنان و بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی که به امضای وزرای راه و شهرسازی و جهادکشاورزی رسید، گفت: اراضی واحدهای مسکونی موضوع تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی با وزارت جهاد کشاورزی از محل تبصره ماده ۶ قانون ساماندهی مسکن تامین شده است و ظرف مدت سه سال باید، عملیاتی و اجرایی شود.

معاون مسکن و ساختمان ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه وزارت جهاد کشاورزی موظف است تا سه ماه بعد از امضای این تفاهم نامه اراضی مناسب را معرفی کند تا هرچه سریعتر اقدامات مربوط به ساخت و ساز انجام شود و اراضی در اختیار تعاونی‌ها و افراد واجد شرایط قرار بگیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: وزارت جهاد کشاورزی در دو ماه آینده اسامی واجدان شرایط را ارایه دهد تا کنترل نهایی با سامانه مالکیت، فرم ج و تسهیلات بانکی انجام شود.

محمود زاده یکی از نقاط قوت این تفاهم نامه را همزمانی امضای آن با واگذاری اراضی از سوی جهاد کشاورزی عنوان کرد و گفت: تمامی اعضا باید شرایط لازم جهت ثبت نام را از جمله سبز بودن فرم ج، عدم استفاده از تسهیلات دولتی برای خرید و یا ساخت مسکن، داشته باشند و بعد از تکمیل شدن لیست نهایی و همچنین اراضی در اختیار دستگاه‌های مختلف وزارت جهاد کشاورزی، برای ساخت مسکن اقدام و اراضی و واجدان شرایط به سازندگان واگذار و معرفی می شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا هرچه سریعتر واحدها وارد چرخه تولید مسکن شوند.

کد خبر 979078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha