شهردار فعال در حوزه گردشگری با ارائه آمار انتخاب می شود

نیری با بیان اینکه از سال آینده شهردار فعال در حوزه گردشگری با در نظر گرفتن شاخصه ها و آمارها انتخاب خواهد شد، گفت: در سال جاری نیز شهردار منطقه هشت به دلیل نور پردازی در مجاورت سایت های گردشگری به عنوان شهردار فعال در حوزه گردشگری معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی نیری»، امروز (شنبه ۱۲ مهر) در مراسم تجلیل از فعالان گردشگری و رونمایی از اتوبوس گردشگری که در ارگ گریمخان شیراز برگزار شد، با بیان اینکه از سال آینده شهردار فعال در حوزه گردشگری با در نظر گرفتن شاخصه ها و آمارها انتخاب خواهد شد، گفت: در سال جاری نیز شهردار منطقه هشت به دلیل نور پردازی در مجاورت سایت های گردشگری به عنوان شهردار فعال در حوزه گردشگری معرفی شدند.

معاون گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه هر ساله اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس آیین تجلیل از فعالان حوزه گردشگری را برگزار می کرد، گفت: از سال جاری کارنامه ای به تمامی معاونت ها، سازمانها و مناطق مختلف شهرداری ابلاغ شده تا بر اساس شاخصه ها و معیارها شهردار فعال در حوزه گردشگری منتخب شود.

وی افزود: امروز از ۲ دستگاه اتوبوس گردشگری رونمایی شد و تا پایان سال سه دستگاه اتوبوس گردشگری دیگر به شهر شیراز اضافه خواهد شد.

 

کد خبر 979099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha