پرچم متبرک حرم مطهر رضوی به دارالشفاء امام صادق(ع) بیرجند اهدا شد

طی مراسمی پرچم متبرک حرم مطهر رضوی با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس و خادمیاران رضوی به دارالشفاء امام صادق(ع) بیرجند اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مراسم اهدای پرچم متبرک رضوی به دارالشفاء امام صادق(ع) شامگاه (۱۲ مهر) با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و جمعی از خادمیاران رضوی برگزار شد.

 

«محمد علی ابراهیمی» دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی در این مراسم معنوی با قدردانی از  خدمات و ایثارگری‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمان به ویژه در مقابله با ویروس کرونا، گفت: در این شرایط اقتصادی که بسیاری از مردم نیازمند توانایی پرداخت هزینه های درمانی را ندارد در  دارالشفاء امام صادق (ع) با مشارکت پزشکان تخصصی و عمومی خادمیار داوطلب به بیماران محروم خدمات رایگان  و یا با تخفیف ویژه ارائه می شود.

 

وی هدف از راه‌اندازی کانون سلامت خادمیاری و دارالشفاء امام صادق(ع) را خدمت رسانی و کمک مومنانه به نیازمندان دانست و افزود: طرح نسیم مهر رضوی با توجه به شیوع بیماری کرونا با هدف تقدیر از شهدای جامعه پزشکی و کادر درمان در بیمارستان‌هایی که پذیرای بیماران کرونایی بودند انجام شده است.

 

ابراهیمی بیان کرد: در دهه کرامت امسال خادمان بارگاه ملکوتی رضوی همراه با پرچم متبرک رضوی در قالب کاروان زیرسایه خورشید با حضور در بیمارستان های استان از زحمات شبانه‌روزی کادر درمان و مدافعان سلامت تجلیل کردند.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی به ضرورت راه اندازی درمانگاه در مناطق شمال شهر بیرجند اشاره کرد و گفت: براساس ابلاغ آستان قدس رضوی مقرر شده نذورات مردمی هر استانی در همان استان توزیع شود.

کد خبر 979121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha