ایران و عراق راه های توسعه روابط دو کشور را بررسی کردند

«ایرج مسجدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و «برهم صالح» رئیس جمهوری عراق راه های گسترش روابط و تقویت مناسبات دو کشور را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «ایرج مسجدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و «برهم صالح» رئیس جمهوری عراق  راه های گسترش روابط و تقویت مناسبات دو کشور را بررسی کردند. در این دیدار دو طرف به بررسی روابط عراق و ایران و راه های توسعه همکاری های همه جانبه در راستای خدمت به منافع مشترک پرداختند.

صالح و مسجدی همچنین درباره آخرین تحولات سیاسی در منطقه و اهمیت کاهش تنش ها و پایبندی به گفت وگو و تقویت امنیت و صلح منطقه ای رایزنی کردند.

طبق ترجمه ایرنا از «میدل ایست نیوز»ف رئیس جمهوری عراق و سفیر ایران در بغداد بر لزوم حمایت از اقدامات دولت در حفاظت از هیات های دیپلماتیک، تثبیت سلطه دولت و اعمال قانون تاکید و اظهار کردند که ثبات عراق و عبور از بحران های منطقه برای تحقق صلح و حرکت به سوی فرصت های توسعه و همکاری مشترک مهم و ضروری است.

مسجدی در دیدار با رئیس جمهوری عراق بر پایبندی ایران و حمایت از ثبات در عراق و تقویت پیوندهای اقتصادی و اجتماعی بین دو کشور و ملت همسایه تاکید کرد.

کد خبر 979152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha