مشارکت قرآنی رادیو «در حریم نور» با تبلیغات اسلامی شهرستان کیار

قدیردخت قهفرخی از مشارکت قرآنی رادیو «در حریم نور» با سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کیار خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ نورانی قرآن از اهداف مهم اجرای این برنامه است.

«نوید قدیردخت قهفرخی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: قسمتی از برنامه رادیویی «در حریم نور» شهرکرد، به نحوه آموزش قرآن آموزان اختصاص داده شده است.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار ادامه داد: نوع آموزش قرآن ایجاد شور و نشاط بین کودکان، نوجوانان و جوانان قرآنی و ترویج فرهنگ نورانی قرآن از اهداف مهم اجرای این برنامه است.

 

وی ابراز کرد: پخش گزارش رادیویی از نحوه آموزش قرآن کودکان، نوجوانان و جوانان در شهرستان کیار یکی از بخش های برنامه رادیویی «در حریم نور» شهرکرد است.

 

قدیردخت قهفرخی ابراز کرد: ضبط گزارش رادیویی از برگزاری کلاس های آموزشی قرآن فقط به مراکزی اختصاص داده شده است که تاکنون از این مراکز گزارشی گرفته نشده است.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار ادامه داد: برنامه رادیویی «در حریم نور» با حضور در 2 مرکز قرآنی در روستای دزک و یک مرکز قرآنی در روستای سرتشنیز به ضبط گزارشی از اجرای کلاس های قرآنی می پردازد.

 

وی بابیان اینکه استقبال کودکان، نوجوانان و جوانان روستاهای دزک و سرتیشنیز از کلاس های قرآنی مثال زدنی است گفت: از زمان شیوع کرونا این کلاس ها با تعداد کمتر و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

کد خبر 979161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha