کمبود مرکز درمانی در مناطق  شمال شهر بیرجند/ استفاده از ظرفیت خیران ضروری است

خسروی گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی مبنی بر نبود بیمارستان و کمبود مرکز درمانی در شمال شهر بیرجند می طلبد با همکاری خیران و کانون خادمیاری سلامت کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی یک مرکز درمانی در این منطقه کم‌برخودار راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی» شامگاه (۱۲ مهر) در مراسم اهدا پرچم متبرک مطهر رضوی به دارالشفاء امام جعفر صادق (ع) مسجد توحید، اظهار کرد: امروز جایگاه پزشکان و کادر درمانی ویژه است و خوشبختانه ارتباط بسیار خوب وزیر بهداشت با مقام معظم رهبری بر ارزش این جایگاه افزوده است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کار پزشکان و مدافعات سلامت امروز در خط مقابله با کرونا کمتر از دلاوری های دوران دفاع مقدس نیست، گفت: آیت الله مکارم شیرازی با شاره به آیه ای از قرآن می فرماید: اگر فردی کسی را زنده کند گویا دنیا را زنده کرده و این اقدام به دست پزشکان به خوبی قابل انجام است.

 

وی بیان کرد: خدمت به محرومان به لحاظ اعتقادی و سیاسی بسیار مورد اهمیت است چراکه رکن و پایه انقلاب اسلامی در کنار دین و رهبری مردم بوده و هستند و جمهوری اسلامی به پایه مردمی بودن خود افتخار می‌کند.

 

وی ادامه داد: با توجه به درخواست‌های مردمی و نبود بیمارستان و مرکز درمانی در شمال شهر می طلبد با همکاری خیران و کانون خادمیاری سلامت کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی مشابه این دارالشفاء و مرکز درمانی در این منطقه کم برخودار از شهر  بیرجند نیز راه‌اندازی شود.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از دیدار با وزیر بهداشت در آبان ماه خبر داد و افزود: درخواست می‌شود برای بیمارستان شمال شهر و دارالشفاء امام صادق(ع) نیز هر درخواست و پیشنهادی وجود دارد طی نامه‌ای تنظیم شود تا در اختیار وزیر بهداشت قرار دهم.

 

 

کد خبر 979179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha